The DA “saves” Bitou

This is how one defends the moral high ground

For updates, new stories, and additional comment, click here to follow @DrewanBaird on twitter

Drewan Baird. Oudtshoorn. 29 July 2014. 07h15. I’ve gotta hand it to the Dee-Aye: No organisation is better at claiming the moral high ground from a vantage deeper in anomie.

It’s quite enjoyable to behold.

On Sunday night, Bitou’s ANC ward 7 councillor, Nolan Stuurman, resigned to take up some position in the Eden District. Negotiations, truth be told, started weeks before the May elections. But the timing is precious: A day before the July 29 Western Cape High Court hearing to decide Bitou control.

It’s not the first time the DA used this schlenter. Bitou’s ward 4 councillor also got a job some time ago.

En dis ‘n óú laai van die DA dié. Na die 2011 plaaslike regeringsverkiesings het die destydfse Weskaapse DA-leier, Theuns Botha, my gevra om vir Gordon April werk te kry sodat April kon bedank en die DA kon help om sy Dysselsdorp-wyk te wen.

Theuns het my selfs aangemoedig om April net te kry om ‘n offer, in die Eden distriksmunisipaliteit, te aanvaar; April sou agterna hoor daar was geen werk nie. My voorstel dat April nie so onnosel sou wees om te bedank voordat die werksaanbod formeel gemaak is nie, het op dowe ore geval.

Ek weier toe en sê vir Botha dat ek nie eens my ergste vyand so sal mislei nie.

Op 24 Jul 2011, om 21:02, skryf Botha toe vir my: “… Ek respekteer julle April besluit, dit is altyd beter om by die waarheid te hou en nie onnodig lyke te laat rondle nie.” (Die “julle” dui op my en ‘n ander DA-ondersteuner, wat stééds vir Theuns en kie respekteer en ondersteun.)

Look, all’s fair in love and war, and all. I’m not complaining.

I’m simply saying that the DA is every bit as underhanded as the next party. And it’s a real belly laugh to listen to declarations of the DA’s holier than thou “principles”.

Who are the DA’s ANC targets in Oudtshoorn? I don’t rate the Oudtshoorn ANC caucus. I can think of three ANC councillors who are easy targets. Remeber, in politics it’s never about principle, it’s always about pelf.

2 thoughts on “The DA “saves” Bitou

  1. Ons moet maar die job in Eden dophou. Ek verneem Stuurman het R900 000 gekry ek weet nie hoekom het hy nie R 1 mil gevra nie. maar nou ja! Swak strategie van ANC soos altyd om mense op face value te vat. Stuurman was altyd deur sekere comrades in Bitou ondermyn en hy was in finansiele verknorsing en die DA het dit geweet. Mar laat dit met hom en sy gewete goed gaan!

Leave a Reply

