Only in Oudtshoorn!

Charges dropped; appointment made; rumours spun; obfuscation attempted

Decision makers turn to O!O first for what’s really happening in Eden
… You’re reading, aren’t you!?
Advertise on O!O – click here for details

Click to follow @DrewanBaird on twitter

Oudtshoorn. 20 February 2013. 16h40. Try this for a sentence on steroids…

On February 11 Wilton Kawa withdrew his criminal charges against Mayor Gordon April for using R31,977 of ratepayer money to pay for his defence on another theft charge of stealing sand and stone from the municipality for which April is due to appear in court next month again after the DNP dropped charges earlier before Afriforum had the charges reinstated.

Whooo-eeee!

That is one full-bodied sentence, man!

But the withdrawal of the charges by Kawa has a tail:

Kawa was appointed by the municipality and, according to one of my municipal informants, there are rumours of an attractive payday:

… ek sien in ‘n skrywe van die Waghond dat Nic (Barrow) sê dat Kawa verdien R350,000 per jaar. Donner dan verdien hy mos baie meer as ek en hy werk onder my. Ek gan dit lat ondersoek.

All Kawa shared with me is this long sms:

Ek kan net sê ek is ‘n tydelike werker by Oudtshoorn Munisipaliteit en is aan gestel soos hoeveel ander maar ek het in September 2011 aansoek gedoen en is met die aangeleentheid na die CCMA die aangeleentheid was nie afgehandel nie en ek is bly die aangeleentheid is afgehandel en ek het 5 maande kontrak wat einde Junie eindig.

Early this morning an O!O reader, one “pp” posted:

Gaan doen eerder ondersoek oor hoekom oud raadslid Wilton Kawa sonder enige advertensies of onderhoude laasweek ‘n aanstelling by Oudtshoorn Munisipaliteit gekry het!

Behoede my dit was amper of hy was in my departement. Hulle het naarstiglik gesoek vir ‘n pos vir hom. Blykbaar het hy in die LED (Local Economic Development) geholpe geraak. Sou self graag self sy CV en akademiese kwalifikasies wou sien.

An attorney with knowledge of the matter commented: “Ja jong… dit sal nogal interessant wees om te weet wat sy terugtrekkingsverklaring as die rede gee.

And then there were attempts to have this matter reported without O!O getting wind thereof!

Ah-ha-ha-he-he!

Ye gods and faeries!

Whatever. Oudtshoorn. Anything is possible. Frankly, anything is probable!

________________________________________________________
DREWAN BAIRD COMMUNICATIONSensaytional – 076 349 6316
Making sure they see it your way
________________________________________________________

Click here to receive updates | Advertise on O!O | Home.

2 thoughts on “Only in Oudtshoorn!

  1. klomp EX raadslede wat nou by die munisipaliteit werk gekry het. Nie net Kawa nie.

  2. Dis ‘n f kken skande ek het nogal respek vir diese Kawa gehad maar nou lyk dit vir my hys KAKKA! Soos iemamd anders vir my die anderdag gese het ” dis nou die politieks van die maag f k die mense”

Leave a Reply

