Mnyimba suggests Baird is a coward

Nógal!? Baird will meet with Mnyimba any day, any time… If Mnyimba will just answer his phone!

News with intent!

Your advertising is only as good as the people who see it – repeatedly! You want to do business with OO readers – people with money and control of corporate budgets. Click here

By: TwitterButtons.com

Click here for an invitation to subscribe to urbi

Oudtshoorn. 4 October 2012.

06h30. I have had a good laugh at Mnyimba and I have no expectation that he will meet with me.

Mnyimba is not qualified to be Oudtshoorn’s municipal manager and if he had even a velleity of professional integrity he would have already vacated his office – especially as the High Court ruled him unqualified and the council fired him.

Yet yesterday’s humorous reaction by Mnyimba – that I am not man enough to speak to him face to face – and the resulting comedy reported below, is indicative of an alarming situation in local politics and administration:

Ignore the challenges from individuals who question actions by government and politicians and administrators.

I am banned from entering the municipal buildings.

I have to use innovative ways even to deliver emails to the politicians and managers in the municipality.

The DA caucus has taken a decision (!) to ignore me. The chairman of the constituency committee even told me that he needs not the decision, he ignores me by his own volition.

Donald Grant, the Bitou constituency head, told the local DA management that he had instructions not to speak to me.

The DA refuses to respond to legitimate questions about its actions in Bitou and its lethargy about Oudtshoorn.

Why not answer questions?

The obvious answer to this question is damning.

The ANC and the DA can not be trusted with the government of Oudtshoorn. No political party can because party people have to dance to party music.

Oudtshoorn can be saved and re-build only by independents in the council.

And what really gets me is the arrogance of politicians and administrators and managers that their positions somehow demands so-called “respect”.

If they don’t deliver, they can forget respect… from me.

Transparency would enhance the politico’s meagre standing.

It’s not as if I need their answers – I simply need their acknowledgement.

It is alarming to experience the well-nigh witch hunts by our representatives and employees in futile attempts to discover my sources.

Just about every time they accuse some poor innocent of “leaking” information that should be in the public domain in the first place.

I get my information from impeccable sources created and developed and maintained carefully.

By the time I ask questions I usually have the answers already – but the locals and the leaders must respond. Why would they not respond?

The answer to this one is probably obvious.

Oudtshoorn. 3 October 2012.

16h15. Mnyimba! Laughable!

At 14h40 I tried again:

“Why don’t you answer your phone, Mnyimba? You challenged me to speak to you face to face! Let’s meet!”

Then, at 15h30, I reported to the front desk at Verwoerd Sq for the second time today.

While the security guards, all smiles, tried to reach Amy Syvester, I sms’d Mnyimba:

“I’m in the foyer Mnyimba, keen to talk “face to face”! Where are you!?”

Amy told the security guard to tell me that the MM was not available.

I left, with a last sms to mnyimba:

“The MAN was in the foyer waiting for you Mnyimba! Where were you? Working late!?”

Mnyimba does not have the balls to answer my questions.

Exactly like Anton Bredell and James Selfe…

It should be as clear as a lightning bolt over Volmoed on a clear night, my dear readers: The ANC can not be trusted. Neither can the DA.

14h30. My latest sms to Mnyimba:

” You talk of being “a man” and “face to face” talking!? Be a man and see me, Mnyimba, or are you just all hot air!?”

All the poor bastards at Verwoerd Sq are doing “to engage me face to face” – they have not the crown jewels – is to attempt ways of preventing me from reaching them directly.

They are failing; my messages remain in their face. Unceasingly.

12h40. I have presented myself to the security reception at Verwoerd Sq to meet with Mnyimba face to face.

The security official called Amy Sylvester, Mnyimba’s PA, apparently still shell-shocked from a rather mismatched verbal battle with Angeline Lekay.

I was told that Amy would speak to mnyimba and call down to the front desk again.

A few minutes later Amy surprisingly confirmed that Mnyimba could not see me.

“Well”, I asked the security official, “when can the MM see me?”

Another call to Amy.

“Amy says she’ll call meneer…”

Yeah right.

Hey, Mnyimba, I’m ready to meet you face to face anytime, anywhere.

Call me!

I sent this sms a moment ago:

“Mnyimba! You wanted to see me – I’m waiting!”

12h05. I have had no response from Mnyimba.

I sms’d at 11h05 and at 11h48, the second one after a call mnyimba did not answer at 11h47.

I’m going to the municipality now to determine if Mnyimba will see me.

11h00. The illicit municipal manager, Thandekile Mnyimba, sms’d me this morning: “Why don’t you be man for a change Drewan?”

At 10h09 this morning, moments after I have posted my final report on April’s court appearance, I sms’d Mnyimba; director corporate serives Francois Human; and CFO Deon Lott:

“Who instructed Van der Walt Attorneys gentlemen? The municipality? You, Mnyimba? Do you know about this, Human? How about you, Lott!?”

At 10h18 Mnyimba replied:

“Why don’t you be man for a change Drewan? I was in court with you why not ask me face to face?”

Nógal!

I replied, at 10h26, as – had to finish a telephone conversation:

“Can I come see you!? Let me in the municipality and I’ll ask you a 1000 questions!! You hide from me and call on ME to be a man!? Can I come right now, Mnyimba!!?”

And then I telephoned Mnyimba. At 10h28. He did not answer any one of his two cell numbers.

At 10h29 I sms’d:

“You don’t answer any 1 of your 2 cell phones, Mnyimba! Talk to me!”

And at 10h39:

“Can I come see you, Mnyimba!?”

At 10h46 I spoke to Raylene Wagenaar in Mnyimba’s office.

The MM was busy with the agenda.

“Watter agenda?”

“Ek kan dit nie vir meneer sê nie.”

I’ll meet with Mnyimba any day of the week.

Remember, it is Mnyimba who has ordered me off the municipal campus! And now hje complains that I am not prepared to speak to him face to face!

I will arrive at Verwoerd Sq some time today.

Will Mnyimba see me!?

Watch this space!

Click here to receive updates.

Advertise on OO!

Click here to return to the title page.

9 thoughts on “Mnyimba suggests Baird is a coward

  1. Swartbal

    Dis ‘n voorreg dat jy my “aanvat”. Ek wens meer mense wil.

    Ek kan net nie nou reageer nie; hopelik spoedig.

  2. My standpunt staan. Wanneer jy jou uitgee vir iemand wat die verkeerde aan die kaak stel en so ver gaan om diesulkes te ontbloot en hulle dade aan die groot klok te hang en te veroordeel dan sou ek verwag dat jy by jou standput sal bly.Jou skrywes is deurtrek met veroordelings van mense wie hulself skuldig gemaak het aan wanbestuur nog te meer wanneer diesulkes rondtrek soos pakdiere en weer aangestel word in dieselfde posisies as waarin hulle drooggemaak het. Jy weet presies waarvan ek praat. So wat maak jy? Jy verander die speelveld. Eerder as om te konsentreer op die feite van die saak raak jy persoonlik en val persoonlikhede aan Dit herinner weereens aan taktiek wat die ANC gebruik. Vermydingstaktiek Destabiliseer.Kleinserigheid,verskuilde agenda,IK onder verdenking,’n sideshower wat tyd mors( Om maar ‘n paar van jou opmerkings te herhaal.) Natuurlik is al jou skrywes op rekord. Dit is hoekom ek jou aanvat. jy hou nie by jou skrywes nie! Jy veroordeel en jy maak kompromee. Hoekom sulkes ontbloot, Veroordeel en die volgende oomblik hand om die lyf staan en dan vergeet van die ernstige dade wat gepleeg is veral as daardie persoon weer in dieselfde pos reg op jou voorstoep aangestel word. Dieselfde pos waarin die persoon aangestel was toe jy hom so vervolg het. Jy is nie ernstig nie. Hoe gaan Suid Afrika se mense beskerm word as dit so aangaan? Kleinserigheid, sideshower,jy skuld hom nie ‘n verduideliking nie. Verbeel jou net. Net soos die ANC. Wanneer hulle in die hoek gedryf word verskulgig hulle jou geen verduideliking nie.

    So ek is jammer dat ek jou tyd gemors het. So waarheen is jy nou eintlik oppad? OO, investigative publick.? Eenderse vere?

  3. OO, as Swartbal teen die tyd nog nie agtergekom het dat jy onbevoegdes en korruptes in publieke anstellings aanvat, dan is sy IK skerp onder verdenking.(n sideshower wat tyd mors – dont take the bait)

    Ek glo nie jy skuld hom enige verduidelikings, jou skrywe is als op rekord en swartbal se poging om die onverdedigbare te verdedig blyk sterk aanspraak te maak op n persoonlike verskuilde agenda, kleinserigheid (omdat die waarheid seermaak) en hy ook te na aan die korruptes lewe en nie meer objektief en onpartydig kan oordeel nie(deler so goed soos die steler) n meer gepaste naam vir die gabba sal Galbal wees !!

  4. Swartbal

    Lekker aggressiewe stellings wat jy maak. Goed vir debat. Baie goed. Ek het oor jou stellings gedink.

    Ek het nie slagoffers nie. Ek krap oop wat politici en amptenare in hulle werk – nooit in hulle privaatheid nie! – doen en nié doen nie en rapporteer aggressief daaroor.

    Ek het dit ook net oor mense wat veronderstel is om kiesers te dien. Dié mense moet aan ‘n hoër, aan die hóógste standaard gemeet word.

    Ek berig wat dié mense in hulle ampte dóén (of nié doen nie) – ek maak nie stories op nie.

    Ek, byvoorbeeld, behoort nie ‘n verteenwoordiger van kiesers te wees nie en ek sal my nooit uitgee om een te wees nie.

    (Ek kan nie agsteman speel vir die Springbokke nie, maar ek kan sien – én praat! – oor hoe Pierre Spies droogmaak. Ek wil hoor wat Joost, byvoorbeeld, oor ‘n wedstryd sê; ek het vrede by wie hy slaap.)

    Ek is byvoorbeeld op rekord (jammer vir die swak Afrikaans) dat Anton Bredell baie waarskynlik ‘n gawe vent is wat lekker braai… Maar hy is ‘n vrotsleg minister – meen ék. Ek berig so op grond van féite, nie omdat ek nie van Bredell hou nie. Of ek van hom, byvoorbeeld, hou, of nié, is eenvoudig irrelevant.

    Ek is nou eenmaal iemand wat meen dat kritiek nie persoonlike verhoudings hoef te kelder nie.

    My beste, en baie dierbare, vriend kryt my sommer van ‘n kant af uit as hy nie saamstem met my aanslag nie: Woeste gesprekke; opgevolg met ‘n naweekbraai en rugby.

  5. So. Vereers strip jy jou moer. Dan vind jy en jou slagoffer mekaar en mask vrede.? Jy jaag jou lesers se emosies op. Raak vervelig. Maak op en gaan aan met die lewe? Met feitlike beriggewing verguis jy jou prooi. Hang jy hom uit ten aanskoue van jou lesers op die markplein om veroordeel te word. Net om handjies te vat en trallela te sing. Soortgelyk aan die insek wat paar en dan haar lewensmaat dood maak..ek kan dit verstaan dat twee persone onderling mekaar wil blik…oor verskille en dan vrede maak. Maar eers ‘n persoon ten aanskoue van almal as die mees veroordeelde skurk in die openbaar uit te maak en dan aangaan asof niks geheue het nie.?Vir jou is dit ‘n walk in the park. Wat van jou “prooi” wat jy agter laat met gekrenkte selfbeeld. Om die minste te se skokkend! So mister Baird. Wanneer vat jy en die MB mekaar se hande en vedwyn in die sonsondergang. Wanneer jy Klaar gepaar het en jou sin gekry het? En wie is dan volgende op jou lys?

    So. Wat het intussen gebeur. Sou Klein Karoo koop jou gatgabba aangestel het as hoof van finansies na aanleiding oor wat jy oor hom te se gehad het? Ek bedoel jou beriggewing was omvattend en deurspek met feitlikheid oor die ernstigheid van sy oortredings. Sou Investec hom aangestel het as Bate bestuurder oor bates van miljoene na wat jy oor Jordaan Kwyt geraak het? Alternatiewelik. Wat sou jy nou aan die twee gerespekteerde werkgewers en sakeondernemers voorhou wat hulle tot ander insigte sal bring? Was deel van jou opmerking nie in die lyn van” nie in beheer van jou spaarvarkie plaas nie?

    Dit wil my voorkom of jou handeling as gevolg van langdurige blootstelling aan uiterste form van negatiewe regmatige kritiek die oorhand begin kry. Jy begin soos die ANC raak. Bring in diskrediet tot daar waar dit jou pas and then you call the shots. Bly ontstellend en uiters gevaarlik!

  6. Swartbal

    Ek is nogals glad en hoegenaamd nie bang om van mening te verander nie. Ek en Keith het ons vrede gemaak. So ook ek en Hardy Mills – alhoewel ons oor baie dinge verskil. Ek en die ANC praat lekker, so al tussen helse verskille deur.

    Nou moet ek nog net leer om met DA’s oor die weg te kom – húlle is nou vir jou ‘n ánderste lot.

    En oor die DA het ek deesdae gáns ander menings as voor 18 Mei laas jaar. Gáns anders!

  7. Keith Jordaan terug op George as nuwe finansiele hoof? Dit dieselfde Keith Jordaan wat op Oudtshoorn Finansiele hoof was? Dit dieselfde Keith wat jy so gekarnuffel het met sy herkoms uit die Overberg en sy betrokkendheid by grootskaalse ongeruimdheid.?Dit dieselfde Keith wat ‘n meulsteen om De Jager se nek geword het? Is dit dieselfde persoon wat weereens, ten spyte van, deur ‘n DA gesinde raad aangestel word. Hoe het jy die een gemis?Of is dit oorlat sy vel wit is? Hoe Dan nou mister Baird? Jou geheue jou in die steek gelaat? En dit nogals somma hier op jou voorstoep. Of daal die DA tot die vlak van die ANC? Cader aanstelling? Eina. Eich my bra.

  8. Jou onderonsie her inner my aan die wndbol boellies op skool. Gewoonlik kry hulle jou half drie by die boom op die speelgronde. Jy daag op maar daar is green teken van die boellie nie. Jy mors jou tyd. Hy sal jou nie ontmoet nie. Dit sit nie in sy broek nie. Beskou dit as ‘n oorwinning vir jouself. Fo….n lafaard!!

  9. Mnyimba has now more egg on his face, ever since the day this “completely out of his depth cadre” arrived at ODN !

    The cracks are showing clearly as Mnyimba realises that his days as an illicit MM is over !
    Lets see if HE IS MAN enough to face the music and Drewan, BEFORE it is all over for him ! Hoop hy kry n joppie erens wat sy ervaring pas. Die pay gaan glad nie meer so lekker wees nie. Maatskappye soek mense wat waarde kan toevoeg, wats jou spesialiteit Mnyimba ? Almal weet wat Gordontjiejie s’n is, g’n wonner dinge gaan so agteruit nie; dat die mannetjie begin klippe kou so tussen die sand en steen deur wat hy ‘allegedly’ sonder toestemming geneem het !

    Hou ons op hoogte OO !

Leave a Reply

