OO asks for removal of De Jager, Bekker

“Oudtshoorn has had its fill of corrupt officials and incompetent councillors.”

Incisive insight!
Click on the ads

What readers say about OO

Follow OO on twitter: oudtshoorno

Oudtshoorn. 17 February 2012. 08h10.

11h55. Barnard replied within 24 hours, and within 3 hours of the original posting this morning. (See his comments below.)

A fresh new breeze in the DA, indeed!

08h10. Statements by Regional Magistrate Mark van Wyngaardt in sentencing the former Municipal Manager, Noël Pietersen, to 5 years in prison this Wednesday last, prompted OO to complain to the newly elected Chairman of the DA Constituency Committee, Hannes Barnard.

February 16, 2012
The Chair
Mr Hannes Barnard
The DA Constituency Committee
Oudtshoorn

Dear Hannes

I congratulate you on your election in the hope that your sharp mind and strategic turn may invigorate the DA in Oudtshoorn.

Yesterday’s judgment in the Noël Pietersen fraud case illumed the role of the then DA controlled Council, and specifically the noisome dearth of leadership displayed by Diane de Jager, in the damnable circumstances that surrounded the Pietersen incumbency generally and the Smith Tabata payment in particular.

Regional Court Magistrate Mark van Wyngaardt called the conditions at the time of the payment a “nest of rotten fish” and “not a pretty picture” and the behaviour of particular councillors and officials “disgusting”.

We all of us, especially the DA leadership, know the facts in this case. I have covered it on OudtshoornOnline on numerous occasions and see no reason to revisit De Jager’s execrable political career at this time.

It is time, Hannes, it is time for Diane de Jager to be relieved of her duties as Councillor. It has been time for so long, Hannes.

Oudtshoorn has had its fill of corrupt officials and incompetent councillors.

Please indicate when and how De Jager will be removed from office.

You may also wish to comment on the dubious discernment of your MP, Jac Bekker, who insisted on the secondment of Tinus Mathyssen as CFO during the early part of Pietersen’s tenure – in the light of the magistrate’s disparaging remarks on Mathyssen’s behaviour.

Yours truly

Click here to receive updates.

Advertise on OO!

Click here to return to the title page.

13 thoughts on “OO asks for removal of De Jager, Bekker

  1. Na Dooms n captive audeince gaan kry, wonder ek wat gaan sy hoof diaken kry in George, hoor ek is sy aannames ook ondersoek. Hy moet mooi praat dis nie sy maatjies van De Rust of en sy sweep is hom ontneem.

  2. Inderdaad “Wonder”… ‘n Mens staan verstom dat die potte en ketels in die Suid-Afrikaanse politiek mekaar nog swart kan noem.

  3. Wat is die doel van ‘n “DA Constituency Committee” verkiesing as daar voor af besluit is wie die posisies gaan vul? Dit is ‘n….wag vir dit…’n….wag vir dit….’n….fokken….skande! Sommer so in simpel kommin afrikaans gese!

  4. Hannes Barnard, Met alle respek en geloof in jou goeie intensies, maar dis soos om n besigheid oor te neem wat al n swak reputasie het. Sterkte.
    Die da het nou maar n swak reputasie, en in my wyk, is swak n lang woord, van led wat nie meer lede is nie wyks komitee lede wat, net vergeet word en wir wie “Dankie” nie beskore was nie. Jou hoofde by name Jac Bekker was hier en het beloftes gemaak, maar, as Mr R Willschut, het nie sy sitvlak gelig om sy deel te doen nie, dus wag ons nog op kersfees. As die tak n resturant was so “onder nuwe bestuur” nie die ding doen nie, n revamp, met nuwe personeel so dalk kon werk.
    Ek hoop jy is more, saterdag, hier in De Rust vir die wyks vergadering.

  5. Hannes ek glo nie dat jy die publiek kan verkwalik dat hulle behoortlik negatief staan teenoor die verskillende politieke partye en die korrupte amptenare by Oudtshoorn Munisipaliteit nie. Hoelank moet die publiek nog sukkel met swak dienslewering, korrupsie en wanadministrasie .Oudtshoorn se reputasie het oor die afgelope paar maande en selfs jare net verder versleg sonder dat daar enige teken is van verbetering nie. Goeie getroue en kundige amptenare is om politieke redes en regstellende aksie vervang met swak, onkundige amptenare vir wie dienslewering en trots geen waardes het nie. Hannes in kort daar sal drastiese veranderinge moet plaasvind voor die algemene publiek weer vertroue sal hê in Oudtshoorn Munisipaliteit en sy Raadslede.

  6. Hannes as een van OO se aanhangers en persoon wat gereeld deelneem aan kommentaar op OO wil ek graag sê dat ons nie altyd negatiewe kommentaar lewer nie. Ons wil net hê dat die raadslede doen wat hulle die kiesers belowe het naamlik goeie en skoon administrasie. Ek wil dan nou ook dankie sê aan Raadslid Peter Roberts oor wie die HOORN gister berig het wat self ingespring het om sy wyk skoon te maak. Ek wil namens die inwoners dankie sê aan Raadslid Roberts vir die goeie voorbeeld wat hy stel en dit word werklik waardeer deur die gemeenskap.Ek glo dat ‘n Raadslid wat begin om sy wyk skoon te maak ook sal poog om die munisipaliteit skoon te maak van wanadministrasie en korrupsie. DANKIE

  7. @Investigative public
    Ek weet nie of jy my verkwalik oor my afwesigheid van die toneel nie. Ek (saam met vele ander) verkwalik myself.
    Soos vele ander het ek maar weggeskram van die politiek. Die stelsel het ons egter onlosmaaklik deel daarvan gemaak.
    Onbetrokkenheid, deelname aan protesaksies en wyshede agter die veiligheid van skuilname (no offence intended, I tried that too) gaan die probleem nie oplos nie. Alleen gaan ek niks vermag nie. Wees egter verseker dat ek nie alleen is nie. Hier kom ‘n ding!

  8. Na alles wat al gebeur het na die verkiesing het ek besluit. Ek stem nie weer DA nie.

  9. Dankie Hannes vir jou terugvoer. Dit klink baie konstruktief

    Ek is bly jy besef die enorme taak op hande en die geweldige negatiewe persepsie van die publiek jeens die onbetrokke/onbevoegde/korrupte raadslede van alle betrokke politike partye.

    Dit verskoon geensins die lakse optredes van all politieke base in Kaapstad, mins Fransman, Zille en veral Bredell. Hoe jy vir hierdie “groot geeste ” gaan se ;”Julle het drooggemaak” en jou pos nog behou gaan baie baie interessant wees.

    Graag verneem ek ook wat jou so lank geneem het om op die toneel te verskyn, aangesien enorme skade aan vertouensposisies aangerig is die afgelope 3 jaar.

    Net tyd sal leer

    Baie sterkte

  10. Dear Drewan
    Thank you for your good wishes. I decided to become involved because I believe the ills (perceived or real) cannot be cured by destructive criticism and fragmented action.

    Re your demand for the head of Mrs De Jager:

    I am loathe to respond off the cuff and without having perused the judgement. More particularly based on media reports of the obiter dicta portions thereof with regard to persons not cited as accused.

    If I were to respond to selected media excerpts, I would for instance have to accept as true that Rev. Pietersen had good intentions to clean up administration and was thwarted by “despicable actions” of councillors! (Die Burger 16th p 8: “Van Wyngaard het gesê: ‘Pietersen het na sy aanstelling moeite gedoen om ‘n beter bestuurstelsel in te stel’.”)

    Having read your comments and reports (on Pietersen) since the beginning of the Petersen saga, I am sure you are not in agreement with this sentiment!

    Once I have perused a transcript of the judgement, I will form an opinion and act accordingly and as DA organisational and/or disciplinary structures dictate.

    Re Jac Bekker’s “discernment” – The same sentiments as above apply.

    At this stage it will suffice to remind you that hindsight is a very exact science!

    You do not ask for my opinion on the main issue i.e. the conviction of Pietersen.

    Pardon me therefore for commenting. I believe you agree with me on that the most significant aspect of the judgement is the fact that “the Reverend” Pietersen was convicted of fraud. The main element of the crime of fraud is deceit.

    It appears that Pietersen’s charismatic personage dressed up as curate deceived more than the DA Councillors. Hence massive payouts to him by ANC dominated alliance.

    Nic Barrow deserve special thanks for his dogged persistence!

    Hannes Barnard

    @investigative public

    Ek is nie ‘n betaalde beampte nie. Ek is ‘n lid. Ek besef dat daar ‘n groot taak op my wag. Ek beskou dit as my taak om die kiesafdeling (Oudtshoorn) se behoeftes te laat geld.

    Of dit in my broek sit, sal die tyd ons leer en sal afhang van die bereidwilligheid van leiers om saam en eerder as gefragmenteerd op te tree.

    Deur die kiesafdelingsbestuur, moet (en sal) ek raadslede toelig oor behoeftes en tot verantwoording hou. Ons kan nie leierskap in die Kaap verkwalik as ons raadslede in ‘n onbetrokke vakuum optree nie.

  11. Weet nie na wie jý verwys nie grotmannetjie, maar dié Barnard is skerp en vol idees en is strategies en takties vaardig.

  12. Barnard will soon realise, bite the bullet now, or face the tsunami music ahead.
    Hier kom groot groot woelinge en die vraag bly, gaan Barnard opgewasse wees?
    Volg hy die Bredell en Zille pad (wat een afgrond pad was ) bly dit nag.
    Ek glo hy besef dit reeds terdee en tyd sal leer !

Leave a Reply

